Te is ismersz MARKETING

SÉRÜLT

cégvezetőket?

Esetleg magad is frusztrált vagy? Csalódott az ügynökségedben, marketing csapatodban, akár a teljes marketing- és értékesítésfejlesztés lehetőségeinek realitásában? Esetleg fel is ismered magad valahol?

Egy vagyont költök marketingre

…és ahhoz képest az eredmények csak szállingóznak. Nem bízom az ügynökségemben.

Az ablakon dobálom ki a pénzt?

Hol vannak a tartós eredmények, a megállíthatatlan növekedés?
Milyen lehetőségeket hagyok ki?

Lehet egy legális PÉNZNYOMDÁM?!

Automatizált marketing és értékesítés?! Kéz érintése nélkül befolyó, sok-sok milliós bevétel? Közönséges szemfényvesztés vagy tényleg lehetséges?

Social? Megéri ez egyáltalán?

Hogyan és mikorra lesz számszerűsíthető eredmény a posztolgatásból? Mire számithatok ha igazán jól csináljuk?

TE milyen marketinget szeretnél?

Mondd el, hogy milyen problémá(k)ra keresel megoldást és Díjmentes knowhow-t biztosítunk a Téged leginkább érintő területen.

Miből erednek a marketing SÉRÜLÉSEK?

Mindenki csak az észt akarja osztani, de csak kevesen, néha SENKI sem hajlandó vagy képes a tanított marketing stratégiákat és koncepciókat meg is valósítani. Az elmúl évek marketing trendjeinek egyik fájó eredménye frusztrált csalódott cégtulajdonosok tömege.

Egyre többen ismerik és értik a fogalmat: “marketingsérült”

Ön tudja mit kellene csinálni, de SENKI sem hajlandó vagy képes elfogadható minőségben és áron megvalósítani.

A marketinghez MINDENKI BORZASZTÓAN ért, a túlárazott marketingügynöskégektől egészen, a tizenéves marketingzsenikig, akik ugyan látványos, de legtöbbször sajnos utánozhatatlan eredményekkel hirdetik magukat.

Cégtulajdonosok ezrei hitték el, a marketing tanácsadók igéreteit, miszerint igenis lehetséges nagyságrendi előrelépéseket tenni. A realitás pedig az, hogy miután idő és pénz formájában kisebb vagyonokat költöttek az önképzésre, sokszor arra kell rádöbbenünk, hogy a tanultakat egyedül képtelenek megvalósítani, rábízni meg nincs kire, rosszabb esetben az, akire rábízták a feladatot maga is belebukott.

Az átfogó stratégiai gondolkodás hiánya

A legtöbb marketingtanácsadó nem képes az átfogó, a marketing kommunikáció teljes spektrumát átfogó stratégiai gondolkodásra. Vagy ha képes is rá, esze ágában sincs felvállalni egy ilyen szintű fejlesztést és működtetést.

Sokszor az ügynökségek is csak a maguk szakterületén, a specialitásuk szintjén képesek erre.

Együtt dolgozni 3-5 különböző alvállalkozóval egyidőben?!

Amikor egy marketinges kivitelezésre is hajlandó többnyire csak egy-egy részterületéhez ért. Nem ritka, hogy egy cégnek ahhoz hogy valami létrejöjjön, párhuzamosan 3-5 különböző alvállalkozóval kell együtt dolgoznia. 

Ennek a „százfelé” tördelt alvállalkozói halmaznak a kézbentartása és egy valamennyire is egységes marketingkommunikáció felé való terelgetése már-már főállásnyi feladat, amit a cégen belül többnyire senki sem tud megfelelően elvégezni.

Az eredmény összehangolatlan, önmagukban álló egyedi, csak alig összeérő marketing megmozdulások mindenféle következetesen követett marketing stratégia nélkül. Töredék hatékonysággal működtetett és valójában sehová sem vezető marketing és reklám.

Sok ügyfelünk szűnni nem akaró helyben topogásról panaszkodik.

Jogos kételyek egész sora...

Ismerjük a kételyt amit akkor érzünk, amikor kiderül, hogy a merketingesünk egy munkanélküli anyuka, akinek a mi megbízási díjunk mindössze egy jó kis kiegészítő bevétel lesz. Aki amúgy szabadidejében,  esetleg online kurzusokon, vagy a multik ranglétráját végigmászva tanulta meg a biztos eredményekkel kecsektető marketing trükköket. 

Ismerjük azt a vívódást is amit az ember akkor érez, amikor a cége jövőjét egy borzasztóan határozott, de igencsak megkérdőjelezhető tapasztalattal rendelkező önjelölt, ifjú szakemberre készülünk bízni. Jó esetben mi leszünk a második, esetleg a harmadik projektje és időnként úgy tűnik, nehezen dönti el hogy dolgozzon e egyáltalán, vagy inkább kezdje el határozotabban elverni a megszerzett millióit. 

A másik oldalon ismerjük azt zavart is, ami az ügynökségekkel folytatott párbeszéd során fog el minet. Leginkább akkor, amikor megtudjuk, hogy a munkát végső soron ugyanaz a nemrég még munkanélküli anyuka fogja elvégezni, akit első körben elvetettünk. Ismerjük azt a megdöbbenést is ami akkor ér, amikor megkapjuk az első árajánlatot.  Többnyire ekkor értjük meg, hogy abban a megtiszteltetésben van részünk, hogy a megrendelésünkkel nem egy felsőfokú marketing munkát, hanem az ügynökség tulajdonosának az új kocsiját lesz lehetőségünk megfinanszírozni.

-> Tudnod kell: VAN remény!

Amenniyben komolyan gondolja, kiutat mutatunk Önnek a marketing- és reklámzsákutcából. Miközben a túlképzett, de alulszolgáltatott magyar marketingpiac folyamatosan szedi az áldozatait…

…hazai online marketingvilág maroknyi, 20 – 30+ éves tapasztalattal bíró szakembereinek vezetésével létrejött “Marketing Műhely” legfőbb célja hogy az Ön vállalkozásában ténylegesen megvalósuljanak és működni is kezdjenek a legkorszerűbb és egyben legjövedelmezőbb marketing stratégiák.

Oszd meg velünk problémáid és jelenlegi helyzeted és első körben küldünk egy DÍJMENTES elemzést a továbblépés leginkább ésszerű lehetőségeivel, majd továbbra is a mi költségünkön, a kihívásaid kapcsán leginkább kompetens szakemberünk egy órás tanácsadást biztosít Neked.

Mondd el, hogy milyen problémá(k)ra keresel megoldást és a tanácsadás mellett a Téged leginkább érintő területen Díjmentes elemzést és mellé KnowHow-t is biztosítunk Neked. Lényegre törő, a konkrét megoldásokat és teendőket tárgyaló anyagokat bocsátunk a rendelkezésedre VIDEÓ és írott formában. A Téged leginkább érintő területen nem csak a “Mit?” de a “Miért?” kérdést is megválaszolva, a mögöttes összefüggéseket és ezzel az eredményesség kulcsát is megmutatjuk.

Válaszd ki az alábbi 4+1 lehetőség közül a rád leginkább illőt, adj magadról minél több információt
és mi minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy segítsünk kiutat találni.

Te melyik csoporthoz tartozol leginkább?

Válaszd ki a rád leginkább illő kategóriát, kattincs a gombara és mondd el, hogy mi az amiben szívesen vennéd a segítségünket. A problémádhoz leginkább illő knowhow videókat azonnal elküldjük, és ahogy a kapacitásunk engedi, azonnak hívunk hogy időpontot egyeztehessünk a konzultációhoz.

1.

Most kezdjük a marketingtevé-kenységünket

Az alábbi kérdések és kihívások jelelmzőek ránk:

Azelőtt jól ment a cég, de most nem tudom mit csináljak.

Mitől lesz egy weboldal hatásos? Mi kell ahhoz hogy vevőket is hozzon, ne csak tájékoztasson.

Mi értelme hírlvelezgetni? Hogyan lesz ebből olyan bevétel, hogy tényleg megérje vele komolyan foglalkozni?

Milyen irányab induljunk? Milyen stratégiát kövessünk? Mit csináljunk előszőr és mit csak utána? 

2.

Magunk végezzük a marketing és reklámtevékeny-ségünket

Az alábbi kérdések és kihívások jelelmzőek ránk:

Hatalmas az erőforrásigénye és egyre több megválaszolatlan kérdésünk van.

Lehet hogy a dolgok jó úton haladnak, de fogalmam sincs hogyan lehetnék biztos benne. Mik az elfogadható eredmények és hogyan mérhetem őket?

Sokszor úgy érzem hogy az ablakon lapátolom ki a pénzt. Hol vannak a tartós eredmények, a megállíthatatlan növekedés? Mit rontok el, milyen lehetőségeket hagyok ki?

3.

Komoly kételyeink vannak a marketing csapatunkkal kapcsolatban

Az alábbi kérdések és kihívások jelelmzőek ránk:

Szakszavakkal dobálóznak és amikor rákérdezek az eredmények elmaradására mindig van egy ködös indok, hogy miért normális, hogy közel sem keresünk annyit mint terveztünk.

Nem látom át hogy mit és miért csinálnak. Kellene valaki aki helyettem ellenőrzi a munkájukat. 

Nem fér bele az időmbe, hogy menedzseljem marketing tevékenységünket, felvenni egy vezetőt pedig nem éri meg. Hogyan tovább?

4.

Eredményes marketing és reklámtevékenysé-get  folytatunk, de a következő szintre akarunk lépni.

Az alábbi kérdések és kihívások jelelmzőek ránk:

Hogyan lesz egy olyan weboldalunk, amire nem csak büszkék vagyunk, de az üzleti növekedésünket is neki köszönhetjük.

A reklámból azonnal ügyféllé konvertálni az új érdeklődőket? Hogyan?

Automatizált marketing és értékesítés. – Közönséges szemfényvesztés vagy tényleg lehetséges? Kéz érintése nélkül befolyó sok sok milliós bevétel, mintha lenne egy legális pénznyomdám?

Hogyan tudnám tehermentesíteni az ügyfélszolgálatot? – Automata ügyfél tájékoztatás és ügyfélszolgálat.

+1.

Egyik csoportba sem illünk bele. A mi helyzetünk teljesen egyedi.

Kérlek kattints az alábbi gombra és röviden fejtsd ki a helyzeted és a kihívásokat amelyeket orvosolni szeretnél:

Mivel a tudás önmagában sokszor csak egyszerűen NEM elég

A “Marketing Műhely” Full Service és Full Spekrtum Marketing szolgáltatást bitosító szervezetként, egy tisztán magyar csapattal, (különleges szervezeti felépítésünknek hála) „kifogyhatatlan” kreativitással és szakértelemmel a rendelkezésére áll.

Meglepően magas képzettségű szakemberek elérhető áron, minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy valódi eredményeket produkáljanak Neked.

Minden felesleges sallang nélkül, tervezetten, egységesen, kreatívan.

Amennyiben igényled, bizonyos értelemben beülünk melléd a vezetői székbe és tulajdonosi szemlélettel kihozzuk a cégedből az ideális eredményeket, akár rövid, közép és hosszútávon…

…de ne szaladjunk ennyire előre.

...éve a piacon

ügyfél

egyetlen kampánnysorozattal

Akikre biztosan számíthatsz…

Szluha Bálint – Marketing és PPC szakértő

Fő szakterülete: marketing stratégia és kommunikációs mix kialakítása, PPC hirdetés kezelés, offline marketing eszközök tervezése és a marketing IT technológiai oldalának felügyelete

25 éves tapasztalattal a háta mögött áll ügyfeleink rendelkezésére, hogy személyes kapcsolattartás mellett segítse ügyfeleinket.

”>

Gyermekkora óta az emberek megnyerése, ami igazán érdekli: megismerni a vágyak és az ösztönzés lélektanát. Értékesítés szemléletű marketinges, aki számára az profit növelése az elsődleges.

Már diákként beszippantotta a digitális média világa, tanulmányai és hobbija révén jártas a grafikai tervezés és az informatikai fejlesztések, adatbázis kezelés területén is, így a marketing teljes spektrumát lefedő technikai ismeretekkel rendelkezik. Dolgozott már KKV szektorban főállású marketingesként, ügynökségi oldalon szövegíróként, komplex reklámkampányok megálmodójaként. Jártas a kiskereskedelmi és nagykereskedelmi online és offline marketing eszközökben.. Több neves márka hazai piacra vezetése, importőri marketing tevékenysége fűződik a nevéhez. Stratéga, aki komplexen igyekszik átlátni a folyamatokat és ügyfelei igényeinek leginkább megfelelő, az értékesítést segítő marketing támogatást nyújtani.

Csík Gergely – Kommunikációs és PR szakértő

Kommunikációs szakember, PR szakértő, újságíró. Specialitása a kríziskommunikáció és a stratégialkotás. Szereti, ha ott lehet az események sűrűjében, igazi közösségteremtő személyiség, aki…

A folytatáshoz kattintson

Már diákként beszippantotta a digitális média világa, tanulmányai és hobbija révén jártas a grafikai tervezés és az informatikai fejlesztések, adatbázis kezelés területén is, így a marketing teljes spektrumát lefedő technikai ismeretekkel rendelkezik. Dolgozott már KKV szektorban főállású marketingesként, ügynökségi oldalon szövegíróként, komplex reklámkampányok megálmodójaként. Jártas a kiskereskedelmi és nagykereskedelmi online és offline marketing eszközökben.. Több neves márka hazai piacra vezetése, importőri marketing tevékenysége fűződik a nevéhez. Stratéga, aki komplexen igyekszik átlátni a folyamatokat és ügyfelei igényeinek leginkább megfelelő, az értékesítést segítő marketing támogatást nyújtani.
Fő szakterülete: marketing stratégia és kommunikációs mix kialakítása, PPC hirdetés kezelés, offline marketing eszközök tervezése és a marketing IT technológiai oldalának felügyelete

Schlingloff Sándor – Online marketing szakértő és vezető tréner

Egyike volt az elsőknek Magyarországon, aki ötvözte a professzionális offline és online marketing lehetőségeit. Összekapcsolva reklámfilmes, direkt értékesítési és rendszer-fejlesztési tapasztalatait az Internet adta vadonatúj lehetőségekkel rendkívül eredményes megoldásokra jutott.

A folytatáshoz kattintson

Több mint 32 éves, több száz ügyféllel szerzett tapasztalat – ahol minden elköltött pénznek rövid, de legalább középtávon bevételeket kellett hoznia – az egyik legfelkészültebb marketing szakemberré teszi a piacon. Közel egy tucat bevezető kampány, teljesen és részben automatizált értékesítési folyamatok, sőt a személyes értékesítés hatékonyságával értékesítő interaktív videó értékesítési rendszer kidolgozása is az Ő nevéhez fűződik.

Sándor önképzési rendszerei, tanfolyamai és videó és hanganyagai sokáig piacvezetők voltak az online marketing képzések világában. Barátjával „Piacidominancia Program” néven megalkották az automatizált és rendszerszintű online értékesítés talán legteljesebb definícióját.  Majd később „Cégreform Program” néven talpra állított cégvezetői egyetem az elsőnek számított Magyarországon ahol a Rendszermarketing cégfejlesztési KnowHowt tanították. Sándor az elmúlt években Startup vállalkozások támogatásával is foglalkozott.

Akiknek már segítettünk…