SIKERES LETÖLTÉS! Az ígért eBook már úton van az e-mail fiókjába, és amíg megérkezik,
érdemes vetnie egy pillantást a TELJES kollekcióra is! Egészítse ki az imént
megszerzett eBookot a többi résszel – most extra kedvezménnyel:

13 nélkülözhetetlen eBook vállalkozóknak

Szerezze meg most a teljes kollekciót!

Marketing, cégvezetés, személyiségfejlesztés esszenciák

Ha van vállalkozása, ezek a rövid anyagok kincset fognak érni Önnek!

Bevezető akciónk keretében 12.700 Ft helyett most 84%-os kedvezménnyel:

Ha Ön még nem találkozott a cégünkkel, első körben mi szeretnénk Önnek bizonyítani – ezért ez a kedvező ár!

Konkrét, gyors megoldások vállalkozóknak

Cégvezetés – Marketing – Személyiségfejlesztés
témakörökben

Füzetenként egyetlen téma és a célratörő, konkrét válasz

Egészen biztosan lesz minden füzetben legalább egy olyan gondolat, amit azonnal be tud építeni a cégébe, marketingjébe.

Jelenleg az alábbi részeket tudja elérni
– Ha kártyával fizet, akkor 3 percen belül
– És mindez együtt csak bruttó 1.990 Ft (igen, a teljes Kollekció)

TIPP: Ha talál akár egyetlen olyan eBookot is az alábbiak között, amely témája aktuális lehet most Önnek, érdemes megvásárolnia a teljes kollekciót, mert egyetlen megvalósított ötlet is többet ér, és FORINTÁLISAN TÖBBET HOZ, mint a Kollekció bekerülési költsége.

001 – A forgalomnövelés 8 módja

Amíg világszinten a legnagyobb marketing tanácsadók is csak 3 módszerről beszélnek (több vevő, magasabb árrés, nagyobb kosárérték), mi összegyűjtöttük Önnek mind a 8 módszert, ahogy forgalmat és/vagy profitot tud növelni a cégében.

Ha bármelyiket kihagyja, akkor egészen biztos, hogy nem keresi meg azt a pénzt a vállalkozásával, ami amúgy potenciálisan benne van.

002 – 138 bevált címsor sablon

Azonnal használható, átírható címsor minták, amikbe csak be kell helyettesíteni az Önre vonatkozó részeket, és tarolni fognak akár hírlevélben, akár blogban, akár egy értékesítési oldal szövegében.

003 – 106 tartalom típus blog és hírlevél íráshoz

Ha valaha jelentett már problémát Önnek, hogy miről írjon – akár hírlevelet a listájára, akár blogbejegyzést, akkor ebben az anyagban az összes létező tartalom típust megtalálja, amiből kedvére válogathat. Ha 3 naponta küld hírlevelet a listájára, akkor egy egész évig nem fog ismétlődni nem csak a téma, hanem a tartalom típusa sem… Hatalmas muníció!

004 – A céges hatékonyság első számú titka

Ha azt érzi, hogy már rég nem ott kellene tartania a vállalkozásával, ahol most tart, akkor ez az egy oldal sorsfordító lesz az Ön cégében – mint ahogy ezt rengeteg ügyfelünk visszajelezte már, amikor a szemináriumainkon rá-rákérdezünk, hogy használják-e ezt az egyszerű technikát…

005 – A vásárlók befolyásolásának magasiskolája – avagy 107 drive egyetlen dokumentumban

Hallott már a Maslow-piramisról? Ez az elmélet bemutat pár olyan drive-ot, amik az embereket mozgatják – alapszinten. De nem beszél arról a száznál is több mozgatórugóról, amik az embereket mozgatják, amikor vásárlásról van szó. Ebben az anyagban mindet összegyűjtöttük Önnek!

Többszörözze meg eladásai számát egyszerűen azáltal, hogy a vevőket mozgató erővonalakra hatást gyakorol… Működik személyes értékesítésben, webáruházban, értékesítési oldalon, videóban, webináriumon!

A kollekció eredeti ára 12.700 Ft, használja ki az új Ügyfeleinknek szóló kedvezményt!

006 – Munkatársak motiválása

Sokan azt gondolják, pénzzel lehet legjobban a dolgozókat motiválni. Nem igaz.

Mások azt hiszik, az egekig kell dicsérni őket a teljesítményhez. Nem igaz.

Van viszont 5 olyan rejtett tényező, amiken a valódi önmotiváltság múlik – ebben az eBookban végigvesszük mindet. Duplázza meg emberei hatékonyságát azzal, hogy beépíti ezt az 5 pontot a mindennapos cégműködésbe!

007 – A Sikerképlet – azaz a valódi üzleti siker 3 alkotóeleme

Hagyjuk az ezoterikus maszlagot! Önnek 3 fő kvalitásra van szüksége, ha tartós és valódi üzleti sikert akar elérni. És ebben nincs benne a vonzás törvénye… De benne van az üzleti siker mindhárom szükséges és elégséges előfeltétele. Ha régóta az az érzése, hogy már rég nem itt kellene tartania, akkor ez a pár oldal sorsfordító lesz az Ön számára!

008 – Bevétel, amikor csak akarja

12 kampánytípus, hogy soha ne legyen unalmasak az akciói!

Alkalmazza őket felváltva, és söpörje be a piacától azt a pénzt, ami jár Önnek!

Az anyagból ki fog derülni, miért is olyan hatásosak a profin megkomponált kampányok – másolja le a metodikát és többszörözze meg a bevételeit!

009 – A Kiemelkedően Eredményes Kampányok Forgatókönyve

Ultrarövid, lépésről lépésre útmutató, hogyan kell úgy felépítenie egy e-mail kampányt, hogy a lehető legtöbb vásárlóra és bevételre tegyen szert.

Ez az anyag olyan, mintha kvázi bele tudna olvasni Schlingloff Sándor – a hazai KKV online marketing top szakértőjének – saját jegyzeteibe!

010 – 50 Honlap Konverziós Hiba

Ha értékesít online, vagy gyűjt feliratkozókat, ez az anyag könnyen lehet, hogy meg fogja tudni duplázni a konverziós számait.

Nézze végig az 50 szempont alapján a honlapjai és javítsa ki azokat a konverziós hibákat, ahol e pillanatban is potenciális ügyfeleket veszít!

Gondolja, hogy mindebből egyetlen ötletet sem fog tudni megvalósítani? Kizárt! Ennél inspirálóbb gyűjteménnyel még nem volt dolga, ezt bátran állíthatjuk!

011 – 3 Ingyenes Szoftver a Hatékonyságnöveléshez

A pénzügyi válságok mindig a legkevésbé hatékony cégeket taszítják le a piacról.

Azaz egy válság után mindig azok a cégek maradnak a pályán, akik produktivitása messze az átlag felett van. Az Ön életben maradt konkurensei is egyre hatékonyabbak.

Ideje felvenni a lépést az élmezőnnyel!

012 – Ultrahatékony Online Értékesítés

A 2015-ben, a Piaci Dominancia Program keretében bemutatott, összetett online értékesítési rendszerünk, az ÜGYFÉLGÉP teljes dokumentációja, leírásokkal, folyamatábrával, összeszerelési útmutatóval.

Egy olyan értékesítési koncepció, mely képes kitermelni a saját reklámköltségét, így kvázi korlátlan növeledési lehetőséget biztosít a cégének.

Önmagában ez az egy anyag megéri a teljes Kollekció árának többszörösét!

***** 122 oldalnyi TOP infó! *****

013 – Célkitűzés Frusztráció Nélkül

Ahogy manapság tanítják a sikeroktatók a célok kitűzését, abban eleve benne van a lelkünk szétforgácsolásának receptje.

HAZUGSÁG, hogy abból a célból nem lesz semmi, ami mellé nem írunk határidőt – Ön is ezer példát tudna hozni a saját életőből. Igaz vagy igaz?

De akkor hogyan tűzzünk ki úgy célokat, hogy ne frusztráljuk halálra magunkat, mégis növeljük a célok elérésének esélyét?

Töltse ki az alábbi Megrendelő űrlapot, és ha kártyával fizet, perceken belül már olvashatja is az összes füzetet elektronikusan, gyönyörű, lapozgatós, Flip Book verzióban:

Mi fog történni az űrlap kitöltése után?

Ha bankkártyával fizet:

  1. Az űrlap kitöltése után automatikusan átirányítjuk a Barion biztonságos felületére, ahol megadhatja kártyaadatait
  2. Itt talál súgót a Barionos fizetéshez, ha szükséges
  3. A sikeres fizetést követően a Barion oldaláról vissza fog érkezni a rendelés visszaigazoló oldalunkra
  4. Ezt követően a rendszerünk pár percen belül elküldi a számlát egy e-mailben
  5. Majd nagyjából 10-15 perc múlva a belépési adatokat is meg fogja kapni az eBookokhoz – szintén e-mailben

Ha átutalással fizet:

  1. A rendszerünk az űrlap kitöltése után fog küldeni egy díjbekérő e-mailt, abban találja majd az utalási adatokat
  2. A díjat vagy át tudja utalni, vagy be tudja fizetni bármelyik OTP fiókban – erre 8 nap áll majd rendelkezésére
  3. Az összeg beérkezését követően küldjük Önnek a számlát egy e-mailben
  4. Majd ezt követően 10-15 perc múlva a belépési adatokat is meg fogja kapni az eBookokhoz – szintén e-mailben

Ha kérdése van, hívjon minket (hétköznap 8:30-16:30)

+36-20/566-6256

Nagyon szívesen segítünk!

Üdvözlettel:

A Marketinginnovátor Csapata

A szerzőkről:

Schlingloff Sándor

Hazánk első online marketing tanácsadója – az ő internetmarketing képzésein nőtt fel a magyar vállalkozói réteg a 2000-es évektől. Újításaival mindig az élen járt az online marketingben, már akkor automata netes vállalkozást épített fel, amikor a legtöbben még azt sem tudták, mire is lesz jó az internet…

Sándor ezen kívül elismert motivációs előadó és életvezetési tanácsadó, az Életed ára című könyv szerzője.

Szász Mátyás

A Marketinginnovátor már 2011-ben olyan értékesítési tölcsérekkel építette a listáját, amiket még csak mostanság kezdenek el felfedezni a tanácsadók. Rendszerszemlélete és maximalizmusa az általa épített online rendszereken is érezhető – 2015-ben Schlingloff Sándorral a nagyközönség elé vitték a Piaci Dominancia Program keretében a ma ismert leghatékonyabb online értékesítési rendszert, az Ügyfélgépet.

Mátyás rendkívül termékeny író, eddig nagyjából négyezer oldalt írt már cégfejlesztés témában. Ő a Rendszermarketing nevű cégfejlesztési módszer megalapítója, a Rendszermarketing Enciklopédia szerzője.

A Marketing-innovátorról

A Marketinginnovátor Kft. 2015-ben alakult két marketing szakember, Szász Mátyás és Schlingloff Sándor összefogása nyomán. Mindketten sok-sok éve foglalkoztak már előtte is cégvezetők képzésével, ugyanakkor e közös projekt sokkal többé vált az összefogás által, mint amit külön-külön létre tudtak volna hozni.

„A Marketinginnovátor márkanév alatt rengeteg segítséget igyekszünk adni vállalkozóknak, cégvezetőknek – megoldásaink 1-250 fős cégeknek (mikro-, kis- és közepes vállalkozásoknak) lettek kifejlesztve.

Cégvezetőket oktatunk ingyenes és fizetős infótermékek segítségével, minden ügyfelünk mellé személyes tanácsadót biztosítunk, rendszeresen olvashatja gondolatainkat hírlevelünkben, és elektronikus magazinunkban, tréningeket és szemináriumokat tartunk.”

A Marketinginnovátor legfőbb eredménye, hogy megalkotta a Rendszermarketing nevű cégfejelsztési módszertant, mely magában foglalja az összes témát, amire csak szüksége lehet egy vállalkozás eredményes működtetéséhez.

A Rendszer-marketingről

Egy cégnek alapvetően kétféle problémája lehet:

Vagy kevés a rendelése (kevés a forgalom, kevés a bevétel) – ez marketing probléma.

Vagy alig tudják kiszolgálni a sok rendelést – ez szervezési probléma, rendszerépítési kérdés.

Tehát vagy Rendszer vagy Marketing.

Egy cég fő célja pedig nem más, mint az értékesítés ideális körülményeinek megteremtése.
Egy vállalkozás ettől se több, se kevesebb: az értékesítés kiszolgálója.
A központban tehát az eladás áll (ami marketing + értékesítés), és ehhez kellenek a kiszolgáló rendszerek.

Ezért kapta ez a cégfejlesztési módszertan a RendszerMarketing elnevezést – azaz nem csinálunk mást, mint a marketinget támogató rendszereket építünk.

Ez a cégépítés jelenleg ismert leginnovatívabb megközelítése.

Az online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013


http://marketinginnovator.hu | office@marketinginnovator.hu | +36205666256

Minden jog fenntartva © 2016. | Marketinginnovátor Kft.

Design & content by Szász & Schlingloff © 2011-2017.

Jogi nyilatkozat